Kära Klubb Serla-medlem,

Klubb Serla stängdes den 3 juni 2019. När Klubben stängdes, raderades alla användarkonton samt oanvända poäng. Vi vill tacka dig för att du varit medlem i Klubben, och hoppas att du fortsättningsvis kommer använda våra Serla produkter.

Vi vill rikta ett varmt tack för ditt medlemskap i Klubb Serla, vi ses framöver både i butikerna och på nätet!

Vänligen läs igenom våra svar på de vanligaste frågorna.

Varför stängdes Klubb Serla?

Vi märkte att intresset för Klubben minskat signifikant under de senaste åren och av den anledningen så stängdes Klubben den 3:e juni 2019.

Har Serlas produkter förändrats på något sätt?

Inga förändringar har skett gällande Serlas produkter, endast klubbkoderna har försvunnit från förpackningarna.

Jag har beställt en fysisk premie, och Klubben är stängd. Vad gör jag?

Alla beställda premier kommer att levereras normalt även efter att Klubben stängt. Ifall du inte får din premie inom utsatt leveranstid (3-4 veckor) kan du kontakta vår kundtjänst genom kontaktformuläret på vår nätsida.

Jag har beställt en digital premie och Klubben stängs. Vad gör jag?

Du hittar information om den digitala premien i e-posten du fick när du beställde premien. Kolla även i spam/skräppost-boxen. Observera även att digitala premier oftast har ett utgångsdatum varefter premien inte mer kan användas.

Kommer jag fortfarande få Serla nyhetsbrev?

Efter att Klubben stängt skickas inte fler nyhetsbrev ut. I framtiden hittar du information om våra produkter samt kampanjer på vår nätsida och olika sociala medier.

Jag har en förpackning med en Klubbkod och nu är Klubben stängd, vad gör jag?

Gamla förpackningar kan innehålla Klubbkoder även efter att Klubben stängs. Det finns tyvärr inte längre någonstans att registrera koderna på. Klubbkoder är därmed inte giltiga längre efter att Klubben stängt.

Våra förpackningar kan också innehålla diverse kampanjkoder för specifika tävlingar och lotterier även efter att Klubben stängt. På dessa förpackningar finns mer information om den relevanta kampanjen, så se till att läsa informationen på förpackningen noga.

Måste jag göra något för att annullera mitt medlemskap?

Alla konton raderades automatiskt och alla personuppgifter associerade med Klubben kommer att raderas inom 3 månader från att Klubben stängdes.

Vad händer med mina personuppgifter när Klubben stänger?

All data om medlemmars personuppgifter redaras senast 3 månader efter att Klubben stängt.

Jag hade många poäng som blev raderade. Är det möjligt att få någon kompensation?

Tyvärr har all verksamhet kring Klubben avslutats, vilket innebär att det inte går att registrera koder, använda poäng eller lösa in premier. Vi har kommunicerat att Klubben kommer att stängas sedan januari 2019, så medlemmarna har haft flera månader på sig att använda upp sina poäng.

##FAQ

Vår webbplats använder cookies för att skapa en bättre och mer personlig upplevelse. Genom att använda webbplatsen godkänner du att vi använder cookies. Läs mer. Stäng